سانیک همواره در راه ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان خود کوشاست
شما مشتری گرامی جهت دریافت سرویس مورد نظر خود می توانید از طریق یکی از راههای زیر با ما ارتباط برقرار نموده و سرویس مورد نظر خود را سفارش دهید
1 - تماس تلفنی
2 - ارسال ایمیل
3 - ارسال فکس
4 - حضور در شرکت سانیک
5 - درخواست حضور کارشناسان سانیک در محل کار شما
------------------------------------------------------------------------
نکته :
جهت پیگیری سریع تر و راحت تر سفارشات خود حتما کد رهگیری سفارش خود را در جایی ثبت و نگهداری نمایید .
جهت سفارشات جدید که بیعانه و یا قراردادی منعقد نشده است ، امکان پیگیری وجود ندارد