نکات مهم دیگر
اگر چه تعیین اهداف اصلی سازمان ، امری حیاتی است ، اهداف ثانویه نیز بسیار مهم است. با تعیین اهداف ثانویه مناسب ، در کسب اهداف درون خطی سازمان خود بیشتر آماده می شوید . برخی تنها اهداف اصلی را شناسایی می نمایند و در شناخت اهداف ثانویه کوتاهی می ورزند . ذیلاً برخی اهداف ثانویه کوتاهی می ورزند . ذیلاً برخی اهداف ثانویه عمومی را که برای تجارت درون خطی باید مد نظر قرار داد ، ذکر می کنیم :
• سایت باید بازدیدکنندگان خود را ترغیب نماید تا دیدار از آن را به دیگران نیز توصیه کنند .
• سایت باید شامل اجزایی باشد که فروش حراج را اعمال نماید.
• E-mail بفرستید.
• این کار ، روش معمول برای ایجادارتباط درون خطی است .
• سایت باید بازدیدکنندگان را تشویق نماید که مدتی را در آن بوده از نواحی دیگر سایت بازدید نمایند .