طراحی سایت ، دانشگاه آزاد طراحی سایت شرکت بنز - ایران طراحی وب سایت ، رنگ سحر طراحی سایت ، پاکسان طراحی سایت ، شرکت داروگر طراحی سایت ، آچاچی طراحی سایت ،  قرض الحسنه والفجر طراحی سایت ،  هگزان طراحی سایت ، صداو سیمای البرز طراحی سایت ، نگار پرتو طراحی سایت ، شرکت قافلانکوه طراحی سایت ، ترخون

دسترسی سریع به مقالات :

 طراحی وب سایت

بهینه سازی (سئو) وب سایت

تجارت الکترونیک

 ترفندهای کامپیوتری

 کامپیوتر و سخت افزار

آرشیو مقالات

طرح ریزی در طراحی وب سایت(4)

استفاده از بازاریابی اجازه ای
از آنجا که قصدتان این است که شرکت خود را در مرتبه بالایی از استانداردهای اخلاقی قرار دهید بنابراین مهم است که در تبلیغ شرکت و محصولات آن، هیچگاه E-mail های مشتری پراکن ، یا Spam نفرستید. دلیل ایجاد فهرست اسامی پستی شامل مشخصات افرادی که به شما اجازه ارسال پیام هایی نظیر تبلیغات و اخبار شرکت را می دهند همین است . در هنگام توسعه وب سایت یک هدف شما باید این باشد که بازدیدکنندگان بیشتری آدرس Email خود را به شما بدهند و بخواهند که در فهرست  اسامی پستی شما قرار گیرند . برای انجام این کار به روش های مختلف از بازدیدکنندگان  سایت خود بخواهید تا با sing up نمودن برای دریافت  خبرنامه ها ، یادداشت های راجع به تغییرات وب سایت ، کوپن ها ، و یا giveaway های جدید دست یابند


ایجاد وفاداری در میان بازدیدکنندگان
را ایجاد وفاداری در بین بازدیدکنندگان آن است که انگیزه های مختلفی در آن ها برای داشتن ارتباط درون خطی با خودتان به وجود آورید و این حس را در آن ها به وجود آورید که  برای داد و ستد با آن ها ارزش قائلید. برای اینکار می توانید در سایت خود بخش "Members- Only" ( مخصوص اعضاء) داشته باشید که تخفیفها و تسهیلات خاصی را برای آن ها قائل شوید. وقتی کسی Sing up  کردن بخش "Members – Only" را انجام دهد  می توانید از او اجازه گرفته نشانی E-mail  او را دریافت کنید تا تبلیغات و اخبار شرکت را از طریق E-mail برایش بفرستد. مردم غالباً دوست دارند با افرادی داد و ستد کنند که از آن ها تقدیر و تشکر می نمایند . برنامه های وفاداری درون خطی رشد چشمگیری داشته است .
تعبیه عناصر جذاب و رباینده
برای اینکه بازدیدکنند گان سایت شما بیشتر به دیدار سایت شما بیایند و هر بار نیز از صفحات بیشتر سایت دیدن کنند محتویات آن مناسب ، جالب و تعاملی باید باشد . بازدیدکنندگان سایت شما باید احساس کنند که جزئی از انجمن درون خطی تان  هستند و هر روز به آنجا بیایند. در نظر گرفتن  ستون مشاوره ای که روزانه تغییر یابد و بازدیدکنندگان را هر روز به آنجا بکشاند ، شرح بسیاری از محصولات ، میز گرد تبادل نظر با مکالمات جالب و دائماً پویا راجع به  محصولات ، بخش خبری که روزانه بهنگام شود و مسابقه هفتگی  از جمله موارد جالبی است که ترکیبی از این عناصر در سایت باعث جذب بازدیدکنندگان بیشتر سایت می شود. سعی کنید سایت شما به گونه ای باشد که مردم برای بارهای مکرر بدانجا بیایند و آمدن آن ها یک رویداد یک وقته نباشد .
حرف آخر راجع به اهداف
تعیین اهداف وب سایت قبل از شروع ساخت آن ضروری است تا اینکه به متخصصین  وب  خود دقیقاً بگویید که چه می خواهید. ممکن است اهداف مختلفی داشته باشید ولی بسیاری از آن ها برای کامل شدن وب سایت شما با هم تشریک مساعی دارند. اهداف شما هر چه که باشد ، عناصر وب سایت و راهکار بازاریابی اینترنتی تان بایده به شما کمک کند تا به آن ها برسید. بازاریابی موفق در وب ، یک کقاطعه کاری نیست . قبل از جمع آوری همه اهداف وب سایت خود برای بازاری که قصد وارد شدن در آن رادارید ، مطالعه و بررسی لازم را به عمل بیاورید و  هر چیزی که در دم دست دارید مطالعه  کرده ابزار مورد نیاز متخصص وب آماده کنید .
بازارهای هدف
تعریف هر یک از بازارهای هدف امری مهم است زیرا که  وب سایت را برای آن ها طراحی می کنید. برای هر یک از آن ها موارد زیر را تعریف نمایید:
•    نیازمندی های آن ها
•    خواسته هایشان
•    انتظارات آن ها
بعلاوه  برای هر بازار هدف یک عامل شگفتی مناسب باید تعیین نمایید. چه جیزی برایشان در سایت می توانید تعبیه کنید تا مایه شگفتی آن ها شود. اهدافتان باید انتظارات بازار هدف را برآورده نماید.
شاید بازار هدف اصلی همان مشتری بالقوه شما  باشد ولی مشتریان موجود ، رسانه ها ، افرادی که تصمیم گیری در خرید را برای مشتری بالقوه تحت تاثیر قرار می دهند ، واسطه های تبلیغاتی و شرکای تجاری نیز از جمله بازارهای هدف هستند . وقتی در مشتریان بالقوه و موجود نظر دقیق بیاندازید ، در می یابد که نیازهایشان (از وب سایت ) متفاوت است مشتری موجود، شرکتتان را می شناسد. محصولات و مداومت تجاری شما، برای این نوع مشتریان سایت ، اولویتی محسوب نمی شود. در صورتی که یک مشتری بالقوه ، قبل از دادن اولین  سفارش به شما به اینگونه چیزها نیازمند است. بدین سبب است  که "مشتری" بازار هدف عظیمی است که باید آنرا به بخشهای مختلفی تقسیم نمود.
هر نوع تجارتی ، مشتری و بازار هدف خاص خود را دارد . مثلاً اگر یک هتل دار هستید ، بازار هدف مشتری خودرا می توانید به صورت زیر تقسیم کنید:
•    مسافران تاجر
•    مسافران تعطیلات
•    مسافران خانوادگی
•    مسافران گردهمایی
•    مسافران معلول
جای آن دارد تا مشتریان  بازار هدف خود را تقسیم نموده برای هر بخش ، تحلیلی از انبار نیازمندی ها ، خواسته ها و انتظارات انجام دهید . اگر رسانه ها بخشی از بازار هدف شماست ، یک  دفتر رسانه باید طرح ریزی نموده باشید و یا اگر می خواهید به سرمایه گذاران بالقوه برسید، صفحه ای برای روابط سرمایه گذاران باید داشته باشید.
اگر بازاریابی شما برای محصولات کودکان است، وب سایت شما باید رنگی ، متتون آن ساده ، و فهم آن آسان و دارای مناظر سرگرم کننده باشد تا بیشتر آن ها را جذب نماید اگر خدمات مالی ارائه می دهید وب سایت شما باید شیوه تخصصی تری داشته  گرافیک صفحه باید دارای وضوح کافی بوده و متون آن حاوی اطلاعات مفید بوده به سبک تجاری نوشته شده باشد پس محتویات و سیاق سایت ، بستگی به بازار هدف دارد، چرا که این بهترین شیوه برای جذب افرادی ااست که علاقه مند خرید کالاها یا خدمات شما هستند . جنبه دیگر طراحی وب بر اساس بازار هدف آن است که تمایل استفاده کننده به استفاده از آخرین فناوری روز و پیکر بندی مورد استفاده باید مورد توجه قرار گیرد.
تجارت درون خطی مشتری ساز ، به سوی بهره گیری  از امکانات چند رسانه ای برای برآوردن انتظارات فنی مشتریان طالب فن آوریهای روز دارد. این گونه مشتریان سعی در داشتن جدید ترین نرم افزار ها، فناوری مرورگرهای وب پیشرفته و ماشین های سریع تر دارند.
از سوی دیگر مشتریان سایت فروش محصولات باغی کمتر علاقه مند جنبه های صفحات هستند . اکثر افرادی که از این محصولات استفاده می کنند ، از خانه – نه از محل کار – تماس می گیرند ، بنابراین احتمالاً دارای خطوط ارتباط اینترنتی کند ، دستگاههای کم سرعت و نرم افزارهای قدیمی می باشند.
این گونه افراد هنوز هم از مرورگر وبی که از ابتدا در سیستم شان نصب کرده اند استفاده می نمایند زیرا نیازی به دریافت آخرین نسخه مرورگر ها احساس نمی کنند ، از نگارش های جدید حاضر بی اطلاعند ، ویا علاقه ای به دریافت فایلی بزرگ ندارند. اگر بازار هدفتان چنین ویژگی جمعیت شناختی را داشته باشد، در استفاده از java ، flash و فایل های گرافیکی بزرگ دقت لازم را بنمایید.
در مورد توسعه و طراحی وب سایت شما وضع چگونه است ؟ جواب آن است که جمعیت توسعه دهندگان چند رسانه ای بهتر است سایت های وب خود را با گرافیک عالی تر و جلوه های چند رسانه ای پویا تر طراحی نمایند، زیرا مشتریان آن ها توقع دارند که وقتی سایت توسعه دهندگان را دیدار می کنند ، تحت تاثیر واقع شوند . در صورتی که اگر فروشندگان محصولات باغی دارای چنین سایتی بودند ، مشتریان آن ها خلاف این امر بودند زیرا بار شدن سایت به آهستگی صورت می گیرد . طراحی این گونه سایت های تجاری باید با تمرکز کمتر روی جلوه های چند رسانهای و گرافیکی بوده در عوض در نمایش اطلاعات تمرکز بیشتری باید نمود.  

 

ادامه دارد...
 

امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت موسسه تمدن

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت دکتر سماواتیان

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت شرکت به ویرا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت هلدینگ بوتیتا

نمایش مطلب


امضا قرارداد طراحی سایت صرافی حسین زاده

نمایش مطلب


 

عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز

کد عضویت نظام صنفی  : 26010068