همان طوری که در فروشگاههای معمولی شما دوست دارید که مشتریان بیشتری به فروشگاه شما مراجعه کنند برای بازدیداز سایت شما در فروش اینترنتی نیز وضع به همین منوال است چرا که بازدید بیشتر از کالاها یعنی داشتن خریداران بیشتر پس باید با روش های مناسب و تدابیری که اتخاذ می کنید مشتریان را به کرات به سایت خود بکشانید. البته ترافیک مکرر سایت باید در راستای بازار هدف باشد .برای مثال اگر مسابقه ای گذاشته اید که بچه ها را به بازار هدفتان جذب کنید، نباید یک نانوا را برنده اول کنید. در موردی که بازار هدف تان خانواده ها یا خانه دارها هستند نیز همین طور است . اگر هدفتان متخصصین امر تجارت هستند اغلب ممکن است به روش های قاپیدن مشتری علاقه مند باشد . بعلاوه هنگام انجام هر شکل از بازاریابی درون خطی باید اهداف تان را در نظر داشته باشید زیرا هیچ گاه نباید به اعمالی نا مناسب دست بزنید که مخاطبین را از خود منزجر نمایید.